luni, 20 mai 2013

Ma fura? DA!



Nu stiu cati stiti si cati nu stiti de www.gamescan.ro, un site care ofera detinatorilor de servere diverse statistici precum statistici in imagine, statistici jucatori si o lista foarte buna de servere online.

Daca cunoasteti siteul, 80% din voi stiti si ca exista un nulled(VIRUSAT) pe internet, care nu stiti, acum o sa cautati cu siguranta  (nu va recomand sa-l instalati vazand virusii din script).
Scriptul nulled a fost publicat de catre o persoana de pe eXtreamCS, dar acum nu stiu ce sa mai cred vazand ca fostul nostru scripter se foloseste de anumite functii din gamescan in alte scripturi care el le vinde la alti fraieri care cumpara, nestiind ca acesta se foloseste doar de scripturi deja existente in alte scripturi si nimic de la 0. ( spun asta pentru ca am primit conferma si de la alte persoane )

Ce ma deranjeaza pe mine este asta.
Daca ai lucrat la mine de buna voie, nu te-am obligat ci rugat si eventual mi-ai facut mie pentru ca ti-am cerut, daca vroiai sau nu, de ce acum sa ma furi si, aproape toate functiile care erau la mine, unele deja in script altele luate de tine si adaugate la mine, sa le gasesc pe net? De ce le au toti pe siteurile lor de statistici?

Acum sa o luam pe alta cale !
Pe cand am deschis eu GAMESCAN.RO in Romania unicele siteuri de genul era csservers.roplay.celife.ro, gadict.com, expertcs.info si games-zone.org(care a decis sa-si
 arunce munca pe net ca dupa toti pustanii sa-si puna copiryght)!
Atentie, aici vorbesc doar de siteuri care se ocupa doar de statisticile serverelor
(de asta am exclus freakz.ro si care siteuri mai sunt).


De cand s-a deschis GAMESCAN.RO vad, ca tot Romanul, inca 9.999 siteuri la fel, si nu numai, 80% din functiile de la ei sunt din GAMESCAN, revenind la cine mi-a publicat pe net scriptul si la fostii mei scripteri, care, nu au facut decat sa ma fure, degeaba m-au ajutat cand dupa m-au furat!

Da, si doresc sa EVIDENTIEZ de fiecare data GAMESCAN pentru ca acest site este mama tuturor siteurilor actuale DIN ROMANIA!

Ideea Comunitati este o idee proprie dar totusi, si pe aia o vad la "astia" care isi fac si ei siteuri, frumos.

Nu pot zice decat sa le fie rusine si ca nu sunt inventivi deloc, varza, o gaura de convrig toti astia, si cand zic toti, INCLUD PE TOTI ASTIA DE ZIC, VREAU GEN SITE ALA si, isi deschid dupa ideea altuia. (nici a mea cu gamescan nu a fost unica, dar totusi unica in Romania DA) !


10 comentarii:

  1. Fel si fel de oameni in lumea asta. Oricum bine argumentat. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hotie peste tot ... Nici pe internet nu mai scapi de hoti.
    Oricum totul se intoarce inapoi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Se invarte roata Mafios, stai linistit. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Inseamna ca orice persoana cu ceva cunostinte in PHP isi va face un script de statistici, a copiat scripturile tale? Vreau si eu dovada ca ai cumparat acel template.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici nu se vorbeste de nici un fel de template, vizitatorule, aici se vorbeste de propriile functii scrise pentru propriul site. Cat despre dovada cumparari scriptului, http://i.imgur.com/Mqedojj.png ! [ poate conferma si el, am lasat o parte din email vizibila )

      Nu vorbi despre dovezi, plati, template(care nu are treaba) daca nu stii!

      PS* Nimeni nu a vorbit ca toti imi copiaza scriptul(dar sunt siteuri care au scriptul meu 'in spate'), faza este ca toti care vad acum, toti isi fac.

      Ștergere
  5. Invata limba romana inainte sa mi te adresezi :-j ....
    Eu am zis ca "Ma mai gandesc daca ti-l vand" asta insemnand clar un NU.

    Daca vrei sa stii nu eu ti-am spart site-ul , si nu eu ti-am publicat scriptul pe www, ci TuhanTS care tot nulleaza scripturi, decodeaza cu I.C.D. (IonCube Decoder pentru nestiutori) si etcetera...
    Si odata ajuns pe net nu mai avea nici un rost :-j , respectivul a venit la mine, mi-a oferit o suma de bani pentru functii noi + interfata...

    Crezi tu ca fiecare functie noua era din diferite scripturi? Mai gandeste-te mai baiatule ... graficele pentru server de unde le-am luat, imi poti spune? Ma scuzi, clona gametracker.com este pe net si de acolo am furat graficele :-j...

    Vai de viata ta...
    "
    mihaita_ursuletu: da nu inteleg dc ai pus pe alti sati faca daca te pricepi in php ?
    © Mafios_X v: inaintea nu ma pricepeam atata de bine ca acum, simplu
    mihaita_ursuletu: aha
    mihaita_ursuletu: a si acuma ti le faci singur
    © Mafios_X v: exact
    mihaita_ursuletu: bv
    "

    Si acum 2 saptamani nu stiai sa folosesti $_GET['zzz'] ... clara treaba!


    Templateul respectiv este unul premium , pentru cunostinta ta generala!

    Si da , recunosc, am lucrat la gamescan.ro ca m-ai rugat tu, pentru ca erai cine erai in staff extreamcs (acum nu mai valorezi nimic in fata ochilor mei) !

    Poti face bors cu gamescan-u tau de tot rasul si cu amenintarile tale ... esti jalnic !

    Hai pa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca erai cineva poate ma 'scremeam' sa ma adresez mai bine dar esti un nimic. Folosesti functiile gamescan pentru acel baiat si scritul de vot luat si acela de la alt script, totul este preluat, nimic scris, doar editat, asta esti tu.

      Nu stiu de ce baiatul asta stia ca eu trebuia sa te platesc, poate ca sa te 'dai mare'; ai lucrat la mine pentru ca ti-am cerut acea favoare, dar totusi pe la spate, ai aruncat cu scriptul meu ca fiind un nimic, dar totusi cu el iti scoti banii pentru navigat pe net.

      Ștergere
    2. Te-ai incurcat cu cine nu trebuia, oricum la el programarea inseama ciorba de cod.Orice proiect de-al lui nu este structurat, foldere si altele.Nu inteleg cum de reuseste sa duca la bun sfarsit un proiect.
      Ma contactase un baiat care doarea sa ii fac o modificare majora la un script creat de acest "CaTaLinU", cand am vazut ce ciorba era pe acolo am refuzat clientul deoarece nu prea aveai cum sa optimizezi codul.

      Ștergere
  6. Haha, buna gluma...Cand ai demisionat de la circ? :-?

    Nu am zis la nimeni ca trebuia sa ma platesti...
    Si da , daca tot era pe internet, barem sa-mi scot banii pe el, si recunosc ca mi-am scos mai mult de 150 de Euro ;) excluzand "panarama" la care lucrez acum...

    Nimic poate esti tu... ma scuzi , nu POATE, ci SIGUR !

    Acesta este ultimul meu comentariu si ultima mea vizita pe asa zisul tau blog.

    Ce faci mai departe te priveste.

    Nici salut nu mai meriti.

    RăspundețiȘtergere

Modereaza-ti singur limbajul! :)